e premte, janar 11, 2008

Lëpirëse Fshatare


Bravo! Bravo! se më gëzoi shumë shpikja ime e re.
Ia gjeta dhe emrin : Lëpirëse Fshatare

Duhen:

Qepë të njoma
Ullinj
Chevre (goat cheese) ose Gjizë

SHihni fotot...ska nevojë për shpjegim.



Në punim e sipër do gjejmë si të bëjmë dhe të njëjtën lërpirëse të skuqur.
Provat e para dështuan, se u hap djathi. Meqë na mbaruan qepët e njoma atëherë ekperimenti shtyhet.

Oh....më ikën 3 qepë kot në tigan:)

7 komente:

eni tha...

une jam e çmendme per gjize. ne shpi me therrasin makina e gjizes se ja thaja gjizen pa ardhe ne shpi.kjo shpikja e lepireses eshte e papame! rrofsh!

K. tha...

me chevre mi me chevre...

e gjeta se si mund ta bëj në furrë,
po duhet me i gjet emër.

tetena tha...

eni, ne nga jashti shtetit tone nuk kemi gjize (heh heh heh) me vjen per te qare se vdes per nje çik gjize.

k. na thave syte jo e kisha stomakun. Kujdes nga era e gojes se do fillojme te hame vetem receten tende - miam miam

eni tha...

tena ketu ka gjize por nuk krahasohet me tonen:(

k. : po menohem se mos gjej nai emer po e di qe ti do e gjesh i gjo me t'mir!

K. tha...

Menou menou Eno! se po na del ndonje gje...

po si me "kallam" po mendojsha do ta quaj, po prit tani, se skam nerva te dal per pazar.

Degjo, ME Chevre eshte eshume e mire, se une sjam fan i gjizes....tani mund ti shtojme dhe shume gjera te tjera


po puna eshte qe mosta humbim shijen e qepes se njome!!!!!!

eee, nuk pyes per eren, e dua shume qepen e njoome!

belle_fleur tha...

Lepirese fshatare, hahahah titull njesh:))

Po mos na beni me zemer me keto muhabete gjize, qepe te njome dhe vaj ulliri se s'kemi ku ti psonisim, sidomos gjiza, aaaaaaaahhhhhh:((

K. tha...

Gjizen e gjen ne supermarkete ketu, po duhet ta punosh pak me kos dhe me kripe, qe te dali si ajo e jona!!!

MOs u bej me zemer, sa te kemi Goat Cheese, jemi ne rregull!

Oh, mos harroj,

Mozzarella di Buffala kane dale me probleme, keshtu mundohuni ti evitoni kete sezon