e shtunë, tetor 06, 2007

Qofte me Ton, Kunguj me Ton

Kur nuk të hahet, të paktën...bëj një përpjekje...sa për stomakun.

Kështu pas shfletimit të shumë blogjeve dhe librave për kuzhinën dhe duke parë që nuk po më vinte uria....ika ne Aneks dhe vendosa të bëja diçka me çka më zinte syri.

Përbërësit:

+100 gr Ton
+20 gr perime
+2 feta djath të bardhë
+erëza (borzilok, kopër, majdanoz)
+qepë "Shallots"
+Një vezë
+pak miell
+pak thërrime buke


Eksperimenti NR.1


Toni përzihet me perime (nga kavanozi), qepë të prerë imtësisht dhe pak djath i thërrmuar. Përzihet me thërrimet e bukës.
Punohet pak me dorë që të marri të paktën një formë dhe i shtohen erëzat, dhe opaaa në Zjarr! Vetëm mos e digjni si puna ime ( unë i kam qejf të djegurat sido që të jetë)

Pas provës...Mmmmm të shijshme..

Ekperimenti NR.2



Një kungull, qërohet, prihet në feta ( mendoj që dhe horizontal do ishte mirë). Dhe Toni(përgatitja e njëjtë me eksperimentin e parë) futet si përbërës midis 2 feta kungujsh...tip sanduiçi.

P.S. Para se ti vendosësh në tigan mirë është që tonin ta lyesh anash e anash me thërrime buke apo miell që të mos prishet forma.

Kjo doli shumë e shijshme.
Eksperimenti Nr. 3

Thjesht...të njëjtën masë e leva me vezë dhe miell...dhe kjo e shijshme del, por unë do këshilloja këtë me kungull.

Nuk ka komente: